Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

JESTEŚ ZAINTERESOWANY DANYM PRODUKTEM ALE NIE PRZEKONUJE CIĘ CENA ? ZADZWOŃ!

NASI PRACOWNICY POSTARAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ DLA CIEBIE KORZYSTNE ROZWIĄZANIE ! ZAPRASZAMY!

Kategorie

Regulamin

1.Sklep internetowy znajdujący się na stronie www.tracker.com.pl umożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem internetu prowadzony jest przez firmę TRACKER S.C. z siedzibą w Koninie, przy ul. Żwirki i Wigury 29.

2. Ceny towarów sprzedawanych w sklepie internetowym są podawane w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT (są cenami brutto).

3. Zakup towaru następuje po wypełnieniu formularza zamówienia.

4. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z informacją o jego otrzymaniu przez sklep zamówienia z prośbą o potwierdzenie

5. Zamówienia złożone po godz. 14:00 w dni robocze, w soboty oraz w niedziele i święta realizowane będą najpóźniej w najbliższy dzień roboczy. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru w naszym magazynie.

6. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o takim fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

7. Koszt przesyłki ponosi Kupujący. Koszt dostawy towaru podawany jest przy wyborze wysyłki oraz przy podsumowaniu zamówienia

8. Dostawa do Państwa wysłana jest zawsze z paragonem lub na wyraźne życzenie z fakturą VAT.

9. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

10. Paczki wysyłane i dostarczane są tylko w dni robocze.

11. Przesyłki dostarczane są poprzez: GLS, DHL - przesyłka kurierska, standard jakościowy czasu dostawy - 2 dni robocze.

12. Za opóźnienie w dostawie, wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.

13. Firma kurierska GLS, DHL dostarcza paczki pod wskazany adres. W przypadku nieobecności Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę.

14. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:

- PRZY ODBIORZE (ZA POBRANIEM) - Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.

- PRZELEW NA RACHUNEK BANKOWY - Klient wpłaca całkowitą wartość zamówienia na numer konta bankowego, który jest podany w momencie składania zamówienia.

Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek. UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia. Należność za zamówienia prosimy przelewać na podany niżej nr konta:

 46 1020 2746 0000 3502 0140 6214 Bank PKO BP S.A. I O. w Koninie

TRACKER S.C., ul. Żwirki i Wigury 29, 62-500 KONIN

15. Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym można zrezygnować bez podania przyczyny jeśli nie zostało spakowane i wysłane do Klienta „Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.”

16. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego bez widocznych śladów jego użytkowania (nie może być używany), w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, do przesyłki należy dołączyć oryginał formularza zwrotu (wzór pisma) informującego, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć oryginał dokumentu zakupu (paragon, faktura) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT".

17. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

18. W przypadku zwrotu towaru, Klient ponosi koszty za transport w obie strony.

19. Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem lub telefonicznie, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane lub wysłane.

20. Oryginalne numery podane są tylko celów porównawczych. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Zastrzegamy sobie prawo do zmian danych i ewentualnych błędów.

Witryna stworzona na platformie